ترامپ، رئیسجمهور آمریکا، هفته گذشته بخشنامهای را برای اعمال سیاست فشار حداکثری علیه ملت ایران امضا کرد. دشمنی با ملت ایران در ذات اینهاست. در این میان آیا صحبت از مذاکره منفعتی برای ملت ما در پی خواهد داشت جز اینکه دشمن ما را جسورتر بکند؟
1403/11/19 ️آیتالله مظفری
خطبههای نماز جمعه قزوین
14127 Views
13713 Views
14212 Views
14183 Views
13200 Views
9255 Views
14056 Views
13400 Views
13694 Views
14406 Views