ترامپ، رئیسجمهور آمریکا، هفته گذشته بخشنامهای را برای اعمال سیاست فشار حداکثری علیه ملت ایران امضا کرد. دشمنی با ملت ایران در ذات اینهاست. در این میان آیا صحبت از مذاکره منفعتی برای ملت ما در پی خواهد داشت جز اینکه دشمن ما را جسورتر بکند؟
1403/11/19 ️آیتالله مظفری
خطبههای نماز جمعه قزوین
10107 Views
10726 Views
10176 Views
9918 Views
10057 Views
10138 Views
10922 Views
10208 Views
9917 Views
10030 Views
10546 Views
10212 Views
10900 Views