ترامپ، رئیسجمهور آمریکا، هفته گذشته بخشنامهای را برای اعمال سیاست فشار حداکثری علیه ملت ایران امضا کرد. دشمنی با ملت ایران در ذات اینهاست. در این میان آیا صحبت از مذاکره منفعتی برای ملت ما در پی خواهد داشت جز اینکه دشمن ما را جسورتر بکند؟
1403/11/19 ️آیتالله مظفری
خطبههای نماز جمعه قزوین
10658 Views
10090 Views
10103 Views
9786 Views
10406 Views
10019 Views
10081 Views
10374 Views
10315 Views
11052 Views
11279 Views
10708 Views
10283 Views
9892 Views