ترامپ، رئیسجمهور آمریکا، هفته گذشته بخشنامهای را برای اعمال سیاست فشار حداکثری علیه ملت ایران امضا کرد. دشمنی با ملت ایران در ذات اینهاست. در این میان آیا صحبت از مذاکره منفعتی برای ملت ما در پی خواهد داشت جز اینکه دشمن ما را جسورتر بکند؟
1403/11/19 ️آیتالله مظفری
خطبههای نماز جمعه قزوین
9678 Views
10275 Views
9956 Views
9706 Views
9989 Views
9273 Views
9527 Views
10063 Views
9671 Views
10012 Views